Questions? Feedback? powered by Olark live chat software

Over MetDeZon

  • Reviews, collectieven en samenwerkingen van MetDeZon

    Reviews, collectieven en samenwerkingen

    Een goede prijs/kwaliteit verhouding, gedegen kennis en al jarenlang actief. Een aantal redenen waarom u bij MetDeZon aan het juiste adres bent. En wij hebben de referenties en reviews om dit te bewijzen…

    In het verleden heeft MetDeZon aan meerdere inkoopacties meegedaan, zoals die van SamenZonneEnergie. Vereniging Eigen Huis organiseert tevens dergelijke acties. Vaak een inkoopactie waarbij strenge eisen worden gesteld aan de producten, organisatie en installatie. Niet alleen op het gebied van garanties en kwaliteit, maar ook bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid.

    We zijn dan ook erg trots om te kunnen zeggen dat MetDeZon in totaal vijf grote projecten heeft uitgevoerd in de afgelopen jaren voor meer dan 9000 klanten in zowel Noord-Holland als Zuid-Holland. De projecten waarbij wij actief zijn geweest:

    • 1e project in Noord Holland
    • 1e project in Zuid Holland
    • 2e project in Noord Holland
    • 4e project in Zuid Holland
    • 4e project Noord Holland

    Wij weten daarom als geen ander waar goede producten en diensten aan moeten voldoen, hierop zijn wij namelijk geselecteerd. Een klanttevredenheid van 8,4 tijdens dit soort projecten behaal je niet zomaar..

    Inmiddels heeft de markt de strenge eisen vanuit dergelijke projecten voor een groot deel overgenomen in het keurmerk Zonnekeur. (www.zonnekeur.nl) Natuurlijk is MetDeZon in bezit van dit keurmerk en hier zijn wij trots op.

    Het nadeel van een dergelijke inkoopacties? Een advies op maat is vaak niet mogelijk. U bent toch één van de deelnemers. Een “standaard” aanbod staat een persoonlijk advies vaak in de weg. Dit zien we vaak terug bij huidige klanten, die zich ook inschrijven voor een collectief.

    Een voorbeeld: De pakketten die aanboden worden hebben vaak een korte terugverdientijd, maar dit is niet altijd voordelig als u een langere tijd in uw woning blijft wonen, zeg 8-10 jaar of langer.. In dat geval kunt u beter kiezen voor panelen met een hoger vermogen. Bijvoorbeeld JASolar 290 Wp in plaats van 260 Wp. Deze zonnepanelen hebben een iets langere terugverdientijd, maar nadat ze zijn terugverdient, leveren ze veel meer op..

    Voorbeeld

    Stel u kunt kiezen voor twee zonnestroom systemen:

    • 12 zonnepanelen van 260 Wp. Voor een bedrag van: € 4232,81
    • 12 zonnepanelen van 290 Wp. Voor een bedrag van: € 5337,31
    260 Wp zonnepanelen 290 Wp zonnepanelen
    1,0 jaar € 617,00 € 689,00
    5,0 jaar € 3085,00 € 3445,00
    6,8 jaar € 4232,81  
    7,7 jaar   € 5337,31
    10,0 jaar € 6170,00 € 6890,00
    15,0 jaar € 9255,00 € 10355,00
    20,0 jaar € 12340,00 € 13780,00

    Bovenstaande tabel laat zien wat de terugverdientijd is van beide systemen. Zonnepanelen van 260 Wp verdienen zich terug in 6.8 jaar en een zonnestroom systeem van 290 Wp heeft u terugverdient in 7.7 jaar. Maar als u nu kijkt naar wat u verdient na 20 jaar ziet u daar een groot verschil. Gaat u voor een korte terugverdientijd en een waardevermeerdering van uw woning, of blijft u nog even in uw woning en haalt u meer uit uw oppervlakte? De prijzen in de tabel zijn overigens incl. BTW, MetDeZon verzorgt momenteel gratis uw BTW teruggave.

    Daarnaast zijn er vele andere voorbeelden te noemen die in een collectief aangemerkt worden als onmogelijk, terwijl er bij een iets ruimere blik een prima oplossing gevonden kan worden. Warm dak, indak systeem, hoger rendement door de keuze van een ander type paneel etc.. Weet u zeker dat u het beste zonnestroomsysteem kiest?

    MetDeZon in samenwerking met 115 gemeentes!

    Verder is MetDeZon ook aangesloten bij Duurzaam Bouwloket. Hier geven 115 gemeenten informatie en advies over het verduurzamen van uw woning. Verder kunnen ze u informeren over het beleid in uw gemeente. Uiteraard doen zij alleen zaken met gerenommeerde bedrijven.

    http://duurzaambouwloket.nl/

     

    Duurzaam bouwloket

     

    Laat u vandaag nog goed en volledig adviseren Wij helpen u graag vandaag nog met een goed advies. Lijkt het u interessant? Dan maken we graag een vrijblijvende offerte voor u. Uiteraard kunnen wij u ook helpen met het organiseren van een (buurt)collectief, zo bespaart u nog meer!

  • Klantenservice Zonnepanelen.nl | MetDeZon.nl

    klantenService_header2

    Betaalinformatie

    Bij MetDeZon zijn er diverse manieren om uw bestelling af te rekenen. Afhankelijk van de gewenste bezorg/afhaalmethode zijn er een aantal opties mogelijk.

    Betalen met pin Wilt u uw product afhalen dan kunt u in onze showroom met PIN betalen.

    Betalen op rekening In geval van bestellingen boven de 1000 euro geeft ons systeem standaard op rekening aan. Dit omdat MetDeZon B.V. op alle producten een 100% niet goed, geld terug garantie geeft. Bij grote(re) bestellingen overleggen wij eerst met u hoe u wenst te betalen zodat uw order naar tevredenheid wordt afgehandeld.


    Bezorginformatie

    MetDeZon BV kan uw bestelling aan huis of op elk willekeurig adres in Nederland en België bezorgen. Voor het bezorgen van bestellingen maken wij gebruik van externe bezorgdiensten als zowel onze eigen bezorgdienst. Voor kleine pakketten wordt gebruik gemaakt van TNT Post. De exacte bezorgkosten van uw bestelling vindt u altijd terug uw winkelwagen. Wanneer u meerdere producten in één bestelling plaatst, zult u, indien van toepassing, een toeslag zien op de standaard bezorgkosten. Het product met de hoogste bezorgkosten zal dan als basis fungeren bij de bezorgkosten. Standaard worden bestellingen verzonden zodra deze compleet zijn d.w.z. alle producten in de bestelling kunnen geleverd worden. Indien u hier een uitzondering op wilt, kunt u dit aangeven bij het doen van uw bestelling via de website.

    Let op: Heeft u in 1 order meerdere producten besteld en wilt u deze bestelling in delen bij u laten afleveren, dan moet u rekening houden met extra bezorgkosten. - Uw bestelling wordt geleverd conform de voorwaarden die gelden bij het artikel of installatieniveau. - U controleert het product op schade of gebreken (indien u deze constateert dient u niet te tekenen voor ontvangst, maar het product retour te laten nemen). - U tekent voor een correcte, onbeschadigde ontvangst van de bestelling. - Indien er schade is, dient u de bestelling niet te accepteren. Wij zullen u een nieuw apparaat toesturen. Mochten er bij het maken van de bezorgafspraak of bij de levering problemen zijn, dan kunt u ons dit per e-mail laten weten. Wij streven naar een optimale bezorgdienst, zodat u als tevreden klant bij MetDeZon winkelt.

    Niet thuis? En dan... Wanneer u niet in de gelegenheid bent uw bestelling aan te nemen dan zullen de volgende procedures ingesteld worden: - Het pakket zal retour gaan naar het centrale bezorgmagazijn - U dient een nieuwe bezorgafspraak te maken - Er zullen extra kosten in rekening worden gebracht voor de mislukte bezorgpoging - Het pakket zal na 2 weken, wanneer er geen nieuwe afspraak is gemaakt, retour gaan naar MetDeZon.


    Fabrieksgarantie termijnen

    MetDeZon staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Voor de duidelijkheid: garantie wordt verleend door de fabrikant of importeur en vrijwel nooit door de winkel waar u het artikel koopt. Overigens zijn wij wel verantwoordelijk voor het juist functioneren van het artikel. Zodoende zullen wij er te allen tijde zorg voor dragen dat de desbetreffende service instantie zijn werk op een juiste wijze uitvoert. Mocht u redelijke problemen ondervinden met een bij ons aangeschaft artikel en de verantwoordelijke service organisatie kan het niet naar wens oplossen dan kunt u altijd op ons rekenen.

    Fabrieksgarantie periodes Gedurende deze periode heeft u recht op een kosteloze reparatie van uw aankoop mits er sprake is van een technisch defect. Slechts de verzendkosten naar ons centraal magazijn in de Rijp zijn voor uw rekening.

    Defect bij levering - Directe omruilgarantie - DOA regeling Bij al onze zonnepanelen en omvormers heeft u directe omruilgarantie. Dit betekent dat wanneer het door u aangeschafte product direct bij het eerste gebruik (of binnen 48 uur na gebruik) technisch defect is, u in nagenoeg alle gevallen recht heeft op een directe omruil voor een nieuw product. Het defect dient u echter altijd binnen 3 werkdagen na ontvangst van product bij onze serviceafdeling te melden.

    Let op: U dient het product dus binnen 48 uur na ontvangst gecontroleerd te hebben op de werking. Mocht het defect na 3 werkdagen gemeld worden, dan komt deze terecht in het normale hersteltraject (herstel van het defect door de fabrikant). Voor de directe omruilgarantie vult u simpelweg een serviceaanvraag in en per ommegaande ontvangt u van ons de snelste procedure om uw aankoop bij ons om te ruilen.

    Geld terug of een nieuw product? Wanneer u in aanmerking komt voor directe omruilgarantie (DOA-regeling), kunt u er ook voor kiezen om uw geld terug te krijgen of een ander product uit te zoeken. Wanneer uw aankoop niet binnen deze regeling valt, komt u in principe niet in aanmerking voor een geld-terug of nieuw product regeling. U dient de verkopende partij dan de gelegenheid te geven om te zorgen voor een deugdelijke reparatie/vervanging. MetDeZon zal deze beoordeling (reparatie of vervanging) laten uitvoeren via het servicecenter. Bij herhaaldelijke technische defecten bij hetzelfde product zorgt MetDeZon vanzelfsprekend voor een passende oplossing.

    KlantenService_Rechts
2 artikel(en)
Loading...