Questions? Feedback? powered by Olark live chat software

informatie over zonnepanelen en aanverwante producten

informatie over zonnepanelen en aanverwante producten
  • laadpaal ev-box voor thuis

    Laadpaal EV-Box Een laadpaal van EV- Box voor ieder type elektrische auto

    Met een EV- Box laadpaal kan iedere hybride of elektrische auto worden opgeladen in heel Nederland. Binnen Nederland is er een dekkend netwerk van laadpalen om nooit zonder stroom te staan. EV-Box laadpalen zijn in verschillende modellen leverbaar, van standaard tot snelladers. EV-Box levert zowel laadpalen in zuil vorm, wandmontage, en met muurbeugel.

    U kunt uw laadpaal uitvoeren met vermogens van 3,7kW, 7,4kW, 11kW en 22kW. Daarnaast kunt u kiezen tussen een 1 fase 16A en 3 fase 16A aansluiting.

    Laadpaal Eigenschappen van alle modellen EV Box

    • Geschikt voor alle automerken
    • Eenvoudig te bedienen
    • Veilig en snel laden
    • Kleurvast, slagvast en onbrandbare behuizing
    • Standaard kleuren: wit, geel, oranje, rood, blauw, groen, donkergroen, lichtgrijs en donkergrijs (tegen meerprijs in elke RAL kleur leverbaar)
    • Modulair opgebouwd
    • Volledig CE gecertificeerd
    • Mennekes Type 2 contactdoos (Europese standaard voor elektrische auto’s) (bij een wandmodel met vaste kabel kunt u kiezen uit Type 1 of Type 2 stekker)
    • Stekker vergrendelt tijdens het laden
    • Unieke LED ring zorgt voor duidelijke communicatie met de gebruiker (de vier kleuren geven status het laadstation weer)
    • Nederlandse handleiding
    • 2 jaar fabrieksgarantie

    Onderweg laden bij een netwerk van laadpalen met EV Box

    Met de EV Box laadpunten heeft u een landelijke dekking. U kunt met de bijgeleverde pas uw auto opladen op de geïnstalleerde oplaad punten. Ook is het mogelijk “als u dat wilt”  een ander bij u kan laden. U krijgt daar weer een vergoeding voor. Dit is volgens het Love to load principe.

    Hoeveel bespaart u met elektrisch rijden?

    Er is veel belangstelling voor elektrisch rijden. Dat is niet zo vreemd, want elektrisch rijden is niet alleen goed voor het milieu, maar ook voor je portemonnee! Eigenaren van een elektrische auto betalen minder motorrijtuigenbelasting dan auto’s die rijden op gas, diesel of benzine. Je auto opladen met een stekker is ook een stuk goedkoper dan een bezoek aan het tankstation. Het gemiddeld verbruik is ongeveer  0,16 kWh/km. Per 20 kilometer verbruikt u dus ca. 3,2 kWh. De kosten hiervan zijn dus 64 cent. U bent dus ongeveer de helft goedkoper uit als met diesel en 3 keer zo goedkoop als als met benzine.

    Als u dus 30.000 KM per jaar in de auto zit bespaart u dus 1600 euro aan benzine kosten of 1250 euro dieselkosten. Dit tezamen met de zeer lage bijtelling, voordelige wegenbelasting, investeringsaftrek enz. maakt dat de keuze toch snel gemaakt is.

    Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen of bel 0800-0051

  • Zonnepanelen offerte

    Compleet Advies

    Stap 1 - Aanvraag Het aanvragen van een vrijblijvende offerte.

    Stap 2 - Offerte Op basis van uw verzoek ontvangt u van ons via de e-mail een offerte inclusief persoonlijk advies. Deze is ter indicatie wat de zonnepanelen voor u kunnen betekenen.

    Stap 3 - Gesprek over offerte MetDeZon zal u telefonisch benaderen binnen afzienbare tijd. MetDeZon checkt met u exact de mogelijkheden en past zo nodig de offerte aan. In overleg met u bespreken wij of alles helder is en of u voldoende informatie heeft om een besluit te kunnen nemen over de offerte.

    Stap 4 - Uw besluit over de offerte + planning Indien u akkoord bent met de offerte wordt u in contact gebracht met onze afdeling planning/werkvoorbereiding voor het afspreken van een verzenddatum of installatiedatum. Wanneer MetDeZon installeert geschiedt de betaling achteraf.

    Stap 5 - De installatiedag Op de afgesproken datum komt een van onze installatieteams bij u langs. De teamleider neemt eerst de volledige installatie met u door. Met uw goedkeuring gaan starten zij met de werkzaamheden op het dak, in het huis en aan de meterkast. Ter afronding loopt de teamleider met u de werkende installatie na en controleert of de installatie naar uw tevredenheid is verlopen.

    Stap 6 - Factuur en betaling Na het werkend opleveren van uw zonnepanelen systeem verkrijgt u de factuur. Dit is tevens uw garantiebewijs!

    Offerte-aanvraag (2)
  • Garantie Zonnepanelen leveranciers

    Standaard productgaranties voor de omvormers:
    Merk Omnik: 5 jaar
    Merk SMA: 5 jaar
    Merk GoodWe: 5 jaar
    Merk SolarEdge: 12 jaar
    Merk Mastervolt Soladin: 5 jaar
    Merk Hosola: 10 jaar
    Merk Ginlong: 10 jaar
    Merk Trannergy: 10 jaar

    Standaard productgarantie voor de zonnepanelen:
    Merk Talesun: 10 jaar
    Merk Phono Solar: 10 jaar
    Merk Suntech: 10 jaar
    Merk DMEGC: 10 jaar
    Merk Axitec: 12 jaar
    Merk JA-Solar: 10 jaar
    Merk Orange Solar: 20 jaar
    Merk Tenka: 10 jaar
    Merk Seablue: 10 jaar
    Merk XuYang Solar: 10 jaar
    Merk Trunsun: 10 jaar
    Merk ASP-S2-80 dunne film: 10 jaar
    Merk LG: 12 jaar
    Merk BenQ: 10 jaar
    Merk Jinko: 10 jaar
    Merk Luxor: 10 jaar
    Merk Canadian Solar: 10 jaar

    Op het vermogen van de zonnepanelen: 90% van het vermogen van de zonnepanelen voor de eerste 10 jaar en 80% van het vermogen van de zonnepanelen voor de 15 jaar volgend op de eerste 10 jaar.

    Advies garantie
    Bij MetDeZon kunt u altijd terecht voor een onafhankelijk advies over de mogelijkheden en kosten van een zonnestroom systeem op uw woning. Geheel gratis en vrijblijvend.

    Kwaliteits garantie:
    MetDeZon werkt alleen met de beste fabrikanten en leveranciers van zonnepanelen. Alle leveranciers en fabrikanten worden periodiek getoetst. De zonnepanelen zorgen dus niet alleen voor schone energie, maar zijn ook op milieuvriendelijke en verantwoorde wijze geproduceerd.

    Financiering en huur garantie:
    MetDeZon geeft u de garantie dat alle door ons verkochte producten gecertificeerd en goedgekeurd zijn door gerenommeerde banken en maatschappijen voor financiering en huur.

    Aankoop en tevredenheid garantie:
    Uit oogpunt van duurzaamheid en klanttevredenheid garandeert MetDeZon een 30 dagen niet goed geld terug garantie.

    Verhuis garantie:
    Mocht u gaan verhuizen dan kunt u uw investering desgewenst meeverhuizen. Hiervoor kunt u gebruik maken van onze MetDeZon verhuisservice.

    Subsidie Zonnepanelen MetDeZon
  • Klantenservice Zonnepanelen.nl | MetDeZon.nl

    klantenService_header2

    Betaalinformatie

    Bij MetDeZon zijn er diverse manieren om uw bestelling af te rekenen. Afhankelijk van de gewenste bezorg/afhaalmethode zijn er een aantal opties mogelijk.

    Betalen met pin Wilt u uw product afhalen dan kunt u in onze showroom met PIN betalen.

    Betalen op rekening In geval van bestellingen boven de 1000 euro geeft ons systeem standaard op rekening aan. Dit omdat MetDeZon B.V. op alle producten een 100% niet goed, geld terug garantie geeft. Bij grote(re) bestellingen overleggen wij eerst met u hoe u wenst te betalen zodat uw order naar tevredenheid wordt afgehandeld.


    Bezorginformatie

    MetDeZon BV kan uw bestelling aan huis of op elk willekeurig adres in Nederland en België bezorgen. Voor het bezorgen van bestellingen maken wij gebruik van externe bezorgdiensten als zowel onze eigen bezorgdienst. Voor kleine pakketten wordt gebruik gemaakt van TNT Post. De exacte bezorgkosten van uw bestelling vindt u altijd terug uw winkelwagen. Wanneer u meerdere producten in één bestelling plaatst, zult u, indien van toepassing, een toeslag zien op de standaard bezorgkosten. Het product met de hoogste bezorgkosten zal dan als basis fungeren bij de bezorgkosten. Standaard worden bestellingen verzonden zodra deze compleet zijn d.w.z. alle producten in de bestelling kunnen geleverd worden. Indien u hier een uitzondering op wilt, kunt u dit aangeven bij het doen van uw bestelling via de website.

    Let op: Heeft u in 1 order meerdere producten besteld en wilt u deze bestelling in delen bij u laten afleveren, dan moet u rekening houden met extra bezorgkosten. - Uw bestelling wordt geleverd conform de voorwaarden die gelden bij het artikel of installatieniveau. - U controleert het product op schade of gebreken (indien u deze constateert dient u niet te tekenen voor ontvangst, maar het product retour te laten nemen). - U tekent voor een correcte, onbeschadigde ontvangst van de bestelling. - Indien er schade is, dient u de bestelling niet te accepteren. Wij zullen u een nieuw apparaat toesturen. Mochten er bij het maken van de bezorgafspraak of bij de levering problemen zijn, dan kunt u ons dit per e-mail laten weten. Wij streven naar een optimale bezorgdienst, zodat u als tevreden klant bij MetDeZon winkelt.

    Niet thuis? En dan... Wanneer u niet in de gelegenheid bent uw bestelling aan te nemen dan zullen de volgende procedures ingesteld worden: - Het pakket zal retour gaan naar het centrale bezorgmagazijn - U dient een nieuwe bezorgafspraak te maken - Er zullen extra kosten in rekening worden gebracht voor de mislukte bezorgpoging - Het pakket zal na 2 weken, wanneer er geen nieuwe afspraak is gemaakt, retour gaan naar MetDeZon.


    Fabrieksgarantie termijnen

    MetDeZon staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Voor de duidelijkheid: garantie wordt verleend door de fabrikant of importeur en vrijwel nooit door de winkel waar u het artikel koopt. Overigens zijn wij wel verantwoordelijk voor het juist functioneren van het artikel. Zodoende zullen wij er te allen tijde zorg voor dragen dat de desbetreffende service instantie zijn werk op een juiste wijze uitvoert. Mocht u redelijke problemen ondervinden met een bij ons aangeschaft artikel en de verantwoordelijke service organisatie kan het niet naar wens oplossen dan kunt u altijd op ons rekenen.

    Fabrieksgarantie periodes Gedurende deze periode heeft u recht op een kosteloze reparatie van uw aankoop mits er sprake is van een technisch defect. Slechts de verzendkosten naar ons centraal magazijn in de Rijp zijn voor uw rekening.

    Defect bij levering - Directe omruilgarantie - DOA regeling Bij al onze zonnepanelen en omvormers heeft u directe omruilgarantie. Dit betekent dat wanneer het door u aangeschafte product direct bij het eerste gebruik (of binnen 48 uur na gebruik) technisch defect is, u in nagenoeg alle gevallen recht heeft op een directe omruil voor een nieuw product. Het defect dient u echter altijd binnen 3 werkdagen na ontvangst van product bij onze serviceafdeling te melden.

    Let op: U dient het product dus binnen 48 uur na ontvangst gecontroleerd te hebben op de werking. Mocht het defect na 3 werkdagen gemeld worden, dan komt deze terecht in het normale hersteltraject (herstel van het defect door de fabrikant). Voor de directe omruilgarantie vult u simpelweg een serviceaanvraag in en per ommegaande ontvangt u van ons de snelste procedure om uw aankoop bij ons om te ruilen.

    Geld terug of een nieuw product? Wanneer u in aanmerking komt voor directe omruilgarantie (DOA-regeling), kunt u er ook voor kiezen om uw geld terug te krijgen of een ander product uit te zoeken. Wanneer uw aankoop niet binnen deze regeling valt, komt u in principe niet in aanmerking voor een geld-terug of nieuw product regeling. U dient de verkopende partij dan de gelegenheid te geven om te zorgen voor een deugdelijke reparatie/vervanging. MetDeZon zal deze beoordeling (reparatie of vervanging) laten uitvoeren via het servicecenter. Bij herhaaldelijke technische defecten bij hetzelfde product zorgt MetDeZon vanzelfsprekend voor een passende oplossing.

    KlantenService_Rechts
4 artikel(en)
Loading...