Questions? Feedback? powered by Olark live chat software

Klantenservice Zonnepanelen.nl | MetDeZon.nl

klantenService_header2

Betaalinformatie

Bij MetDeZon zijn er diverse manieren om uw bestelling af te rekenen. Afhankelijk van de gewenste bezorg/afhaalmethode zijn er een aantal opties mogelijk.

Betalen met pin Wilt u uw product afhalen dan kunt u in onze showroom met PIN betalen.

Betalen op rekening In geval van bestellingen boven de 1000 euro geeft ons systeem standaard op rekening aan. Dit omdat MetDeZon B.V. op alle producten een 100% niet goed, geld terug garantie geeft. Bij grote(re) bestellingen overleggen wij eerst met u hoe u wenst te betalen zodat uw order naar tevredenheid wordt afgehandeld.


Bezorginformatie

MetDeZon BV kan uw bestelling aan huis of op elk willekeurig adres in Nederland en België bezorgen. Voor het bezorgen van bestellingen maken wij gebruik van externe bezorgdiensten als zowel onze eigen bezorgdienst. Voor kleine pakketten wordt gebruik gemaakt van TNT Post. De exacte bezorgkosten van uw bestelling vindt u altijd terug uw winkelwagen. Wanneer u meerdere producten in één bestelling plaatst, zult u, indien van toepassing, een toeslag zien op de standaard bezorgkosten. Het product met de hoogste bezorgkosten zal dan als basis fungeren bij de bezorgkosten. Standaard worden bestellingen verzonden zodra deze compleet zijn d.w.z. alle producten in de bestelling kunnen geleverd worden. Indien u hier een uitzondering op wilt, kunt u dit aangeven bij het doen van uw bestelling via de website.

Let op: Heeft u in 1 order meerdere producten besteld en wilt u deze bestelling in delen bij u laten afleveren, dan moet u rekening houden met extra bezorgkosten. - Uw bestelling wordt geleverd conform de voorwaarden die gelden bij het artikel of installatieniveau. - U controleert het product op schade of gebreken (indien u deze constateert dient u niet te tekenen voor ontvangst, maar het product retour te laten nemen). - U tekent voor een correcte, onbeschadigde ontvangst van de bestelling. - Indien er schade is, dient u de bestelling niet te accepteren. Wij zullen u een nieuw apparaat toesturen. Mochten er bij het maken van de bezorgafspraak of bij de levering problemen zijn, dan kunt u ons dit per e-mail laten weten. Wij streven naar een optimale bezorgdienst, zodat u als tevreden klant bij MetDeZon winkelt.

Niet thuis? En dan... Wanneer u niet in de gelegenheid bent uw bestelling aan te nemen dan zullen de volgende procedures ingesteld worden: - Het pakket zal retour gaan naar het centrale bezorgmagazijn - U dient een nieuwe bezorgafspraak te maken - Er zullen extra kosten in rekening worden gebracht voor de mislukte bezorgpoging - Het pakket zal na 2 weken, wanneer er geen nieuwe afspraak is gemaakt, retour gaan naar MetDeZon.


Fabrieksgarantie termijnen

MetDeZon staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Voor de duidelijkheid: garantie wordt verleend door de fabrikant of importeur en vrijwel nooit door de winkel waar u het artikel koopt. Overigens zijn wij wel verantwoordelijk voor het juist functioneren van het artikel. Zodoende zullen wij er te allen tijde zorg voor dragen dat de desbetreffende service instantie zijn werk op een juiste wijze uitvoert. Mocht u redelijke problemen ondervinden met een bij ons aangeschaft artikel en de verantwoordelijke service organisatie kan het niet naar wens oplossen dan kunt u altijd op ons rekenen.

Fabrieksgarantie periodes Gedurende deze periode heeft u recht op een kosteloze reparatie van uw aankoop mits er sprake is van een technisch defect. Slechts de verzendkosten naar ons centraal magazijn in de Rijp zijn voor uw rekening.

Defect bij levering - Directe omruilgarantie - DOA regeling Bij al onze zonnepanelen en omvormers heeft u directe omruilgarantie. Dit betekent dat wanneer het door u aangeschafte product direct bij het eerste gebruik (of binnen 48 uur na gebruik) technisch defect is, u in nagenoeg alle gevallen recht heeft op een directe omruil voor een nieuw product. Het defect dient u echter altijd binnen 3 werkdagen na ontvangst van product bij onze serviceafdeling te melden.

Let op: U dient het product dus binnen 48 uur na ontvangst gecontroleerd te hebben op de werking. Mocht het defect na 3 werkdagen gemeld worden, dan komt deze terecht in het normale hersteltraject (herstel van het defect door de fabrikant). Voor de directe omruilgarantie vult u simpelweg een serviceaanvraag in en per ommegaande ontvangt u van ons de snelste procedure om uw aankoop bij ons om te ruilen.

Geld terug of een nieuw product? Wanneer u in aanmerking komt voor directe omruilgarantie (DOA-regeling), kunt u er ook voor kiezen om uw geld terug te krijgen of een ander product uit te zoeken. Wanneer uw aankoop niet binnen deze regeling valt, komt u in principe niet in aanmerking voor een geld-terug of nieuw product regeling. U dient de verkopende partij dan de gelegenheid te geven om te zorgen voor een deugdelijke reparatie/vervanging. MetDeZon zal deze beoordeling (reparatie of vervanging) laten uitvoeren via het servicecenter. Bij herhaaldelijke technische defecten bij hetzelfde product zorgt MetDeZon vanzelfsprekend voor een passende oplossing.

KlantenService_Rechts
Loading...